• Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, w przypadku gdy cokolwiek jest nie w porządku (np. paczka wygląda na uszkodzoną), prosimy o spisanie protokołu szkody. Na tej podstawie będziemy mogli złożyć reklamację w firmie kurierskiej i bezproblemowo wymienić produkt.

Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta (12 miesięcy).

Reklamacje prosimy zgłaszać mailowo: e.bajlandia@gmail.com


ZWROTY

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy (wystarczy wiadomość mailowa) w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe, wystarczy też ręcznie napisane oświaczenie.
Prosimy o zwracanie towaru na adres: Długołęka-Świerkla 176, 33-386 Długołęka-Świerkla niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem środków.


Życzymy udanych zakupów!